Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies. Zasady ich wykorzystania są opisane w Polityce Prywatności. W każdej chwili możesz je wyłączyć.
Gra magnetyczna Yhe Purple Cow - statki Zobacz większe

Gra magnetyczna The Purple Cow - Okręty

Ostatnie egzemplarze!

Nowy

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.

Więcej szczegółów

Dostawa już od 11,00 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawy Nazwa Czas dostawy Cena
Paczkomaty Paczkomaty 1-2 dni robocze 12,00 zł
Pocztex Kurier 48 Pocztex Kurier 48 2 dni robocze 11,00 zł
Pocztex Kurier 48 - POBRANIE Pocztex Kurier 48 - POBRANIE 2 dni robocze 17,00 zł

* Dla zakupów powyżej 500,00 zł lub 20kg darmowa dostawa!

29,00 zł

Więcej informacji

Przygotowanie do gry: Każdy z graczy bierze jedną część metalowego pudełka, połowę bomb i jedną flotę (5 okrętów w jednakowym kolorze). Mała siatka jest przeznaczona dla Twojej własnej floty (Moje okręty), a duża siatka to miejsce w którym próbujesz zlokalizować flotę przeciwnika (Okręty Wroga). Najpierw umieść własną flotę w swojej siatce. Statki mogą być ustawiane tylko w pionie lub poziomie, w taki sposób aby nie stykały się ze sobą ani bokami, ani rogami. Nie wolno zmieniać położenia statków po rozpoczęciu gry. Nie pokazuj przeciwnikowi swojej planszy. Przyczep bomby do tylnej części metalowego pudełka.
Zasady gry: Grę rozpoczyna młodszy gracz. Strzały oddawane są naprzemiennie, poprzez podanie współrzędnych pola (np. B4 albo D1). Trafienie okrętu przeciwnika polega na strzale, który jest odgadnięciem położenia jakiegoś statku. W przypadku strzału trafionego, gracz kontynuuje strzelanie (czyli swój ruch) aż do momentu chybienia. Zatopienie okrętu ma miejsce wówczas, gdy gracz odgadnie położenie całego okrętu. Po każdym strzale gracz informuje przeciwnika o chybieniu słowem „pudło”, o trafieniu słowem „trafiony ” lub „trafiony -zatopiony”. Wygrywa ten, kto pierwszy zatopi wszystkie okręty przeciwnika.

Cechy gry magnetycznej Okręty:

  • mała, gra podróżna

  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę

  • ilość graczy: 2

  • przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia

  • Gra zawiera: 10 magnetycznych statków w dwóch kolorach, 133 magnetyczne “Bomby” (35 czerwonych magnesów – “trafiony”, 98 czarnych magnesów – “zatopiony”)

  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm